Friday, March 25, 2016

#37 weeks

Hari ni Jumaat 25/3. 37 mnggu masih tiada tanda.
Cuma pagi td rasa pinggang sakit sgt. Perot memulas.
Rupanya cirit. Hehe. Tu normal lah bg aku cirit setiap pg since 3rd trimester ni.
Pastu sakit pinggang balik. Dlm hati dok pk aku ni nk bersalin ke?
Last2 aku tertido. Bgn jam 10am. Kemudian pinggang sakit balik.
Aku sbnrnye taktau constraction tu mcm mn. Maklumlah anak pertama.
Pastu sakit menyucuk2 kat miss V. Tak pnh kene mende ni.
Dl pnh rs tp menyucuk di bontot. Haha. Buat air milo relax2 atas kusi mkn.
Skrg dah ilang dah sakit tu semua. Mandi siap2. Tgh hr laki nk balik dr kj.
Tp gas plak abes. Kene beli lauk kat luar je lah. Tp since dah msk 8 bln mmg aku mls masak.
Mcm2 cara aku tanya org. Mcm mn nk bg deliver cpt. Risau tak nk smpi EDD.
Baby pn nanti besar. Nk teran confirm koyak besar. Huyooo.
Baby active je sentiasa. Skrg ni dok tendang3 je memanjang.
Almost everyday ckp gan die. Suh kua cpt. Semua brg dh prepare.
Aku siap berdoa kat tuhan cepat lah bersalin. Tp aku paham.
Semua terjadi gn izin Allah. Ada lah tu reason Dia kasik lewat skit baby kuar.
Skrg ni rajin aku update blog. Bkn sbb apa. Sbb in sha Allah.
Kalau baby dah kua nanti, leh aku flash back time2 aku tgh tgu baby kua. Heheh.
Doakan baby kua dgn mudah, cepat dan selamat.
Aku nak bersalin normal. Lately asik baca pengalaman org bersalin je.

Adik, kua cpt syg. Pls. Mak and abah can't wait to kiss u.

No comments:

Post a Comment