Tuesday, March 22, 2016

#36weeks

hupdate hupdate hupdate!

ape yang nk di update within this week? #36weeks, nothing much change.

*baby gerak active dan kdg2 sakit
*cirit setiap pagi mmg normal. :p
*kdg2 rasa mcm nk period (senggugut) tapi dalam masa brp minute hilang. aku dulu boleh dikatakan senggugut teruk jugak. tp spjg mengandung ni senggugut mmg hilang lah kan. skrg dah lupe mcm mn rasa senggugut tu. hehe..
*masih insomnia :'(
*kerap kencing - double then before
*perot kejap2 mengeras
*tak boleh langsung tido/baring melintang. sesak napas! kdg2 nk melintang jugak sbb boring posisi baring ke kiri (kehkeh, ni pon boleh dijadikan alasan ke?)
*double cepat panas ketika tido mlm- yang ni mmg setiap mlm rasa especially skrg musim el nino kan. nk beli econ kene tgu duit dari Prof. huhu..

rasa tu je kot. mlm2 berdoa pada tuhan, bkn mlm je hampir setiap masa lah. cepat dan permudahkan lah anak aku kuar nanti. kalau boleh tak nk smpi due date. naya kene induce. baby at 35 weeks pn dah 2.5 kg. oh mai. kalau 40 weeks mahu cecah 3 kg above sbb skrg mmg kuat lapar. :(

frankly speaking, aku mmg takut dan berdebar tnggu time nk bersalin nanti. maklum lah anak first kan. mudah ke susah ke? hentah lah. cuma berdoa pada Allah swt je lah. diberikan keizinan untuk cepat dan mudah bersalin. tanda2 bersalin pn tak byk sgt aku rasa lately. tu yang tkut tu. skrg ni kalau ade masa je selagi boleh kuar jln2 g shopping mall, mmg aku sanggup. tu pasal duit gaji aku habes teruk bulan ni. ye lah. dah nama kua. even window shopping pn kan? jln2 penat singgah minum dl. beli kudap-kudapan. hihihi.. oi tak sabar tgu 24 ni. gaji mari masuk...

in sha Allah, doakan aku mudah bersalin nanti. amin.


No comments:

Post a Comment