Tuesday, January 6, 2015

Semangat yang hilang

sekejap tadi aku baca penulisan aku yg sebelum2 ni. ye, aku admit, mmg aku rindu nisya yang dahulu. g kelas. buat assignment. eh, mmg lah. aku tahu mende tu biasa lah. dah lepas kan?
kenapa la semangat aku hilang mcm tu je? aku pn tak paham. faktor umur ke? mcm mn nk buat aku kembali dgn benda yang aku betui2 suke buat? aku skrg dah master kot. - mmg aku kejar untuk master. masa mula2 masuk unimas dulu, mmg dah azam nk buat master. eh kemain. hahah! tapi kenapa mende tu semua hilang? aku tahu aku mula jadi mcm ni sejak final semester degree. aku tiba2 hilang minat nk buat semua mende. how could this be? aku dah dapat ape yang aku nak tp kenapa aku tak seronok? aku faham, hidup bukan untuk seronok. tapi at least aku enjoy and ade semangat untuk buat sesuatu. isk. kau dah kenapa nisya? i feel like no life. what has happened at me? menyesal aku masuk master ni. this year i will be 27 years old. dah nk kawen dah pon. but kawen is another thing. aku skrg dah mcm asik pk nk baby. nk beli rumah. hidup nak bekeluarga. google2 harga rumah. ya Allah. impian nk study overseas tu makin terkubur dah. impian nk jd researcher pn same. dah tak de. mngkin tajuk research aku tak menyeronokkan kot? hmm..

No comments:

Post a Comment