Tuesday, February 11, 2014

Mengidaman memalam

Oi! tekak aku tibe2 rasa nak minum teh tarik. APE HAL? ahhahahahhahha! 


image from google.com

hahhaha! aku dah kenapa?
tibe2 rindu zaman dl2 teh tarik mmg fav aku. 
aku pun tatahu bile aku stop minum teh tarik ni. mybe dah tak stay dalam keadaan zaman poli dl.
"jum weh lepak ali, subani etc"
dalam banyak2 memories kat dunia ni, zaman poli aku paling melekat habes. aku pn tatahu knp.
laaaahaiii.. zaman tu paling jahanam kot. hahaha! biasalah. menda jahanam ni kadang2 paling happening nk igt balik. hihihi.. zaman unimas aku rindu pon time lepak bengkel ID, studio ID, and Cais 24 hrs. tu sahaja.
yang lain, ZERO. bile baca balik ayat kat atas, skema betui tempat2 yg aku suke lepak kat unimas? hahahahha...
teroookkknye.. hmm.. 
i feel like i want to go to beach. release my mind. enjoy the environment.
tp tu lah, nk plan tu susah betui memandangkan aku duk gan family balik dah skrg, so nk kua uma tu mmg merisaukan mama aku. nampak tak bile dah matang, umo pon dah 26 time ni aku dah mule menjaga hati mama aku. eh, ni kalau umo early 20 ni, lantak aku lah nk g mana aku suke. hahhahahha!
matang dah nisya? sheriously? hahha.. jelirlidah*
dah sampai time aku focus kat future.
lupekan sekejap plan nk kawen umo around 30.
ni dah mcm bakal2 awal je.
aduh! cakap pasal kawen, masya Allah, ramai nye membe aku dah kawen?
umagggaihhh!!! tak senang dah hati ni. dulu aku tk pnh nk pk keseriousan berkahwin ni.
tapi memandangkan mcm ade jodoh je, Alhamdulilah. insha ALlah, subhanaAllah.
haha. ape benda tah lah..
maybe this is one of orang kata pendorong jugak lah kan. kalau tak pk mende2 ni semua, atas katil aku masih terbongkang. iye dok? hahhaha!
eh pjg plak aku pnye post.. kat tgh plak tu. haha! aduh..

p/s: baru pas daftar kat upm on 7 feb ritu. hey hey hey! im officially a student, again! being a master student by research was really tough. eleh, gaya mcm dah mule present bagai je. miahahhah! doakan yang terbaik. insha Allah. ade lah tu rezeki. >.>

nitey & Assalamualaikum


No comments:

Post a Comment