Tuesday, February 11, 2014

February, 11

oh. im feeling so tired. tak de tired sgt pon. mlm ni aku DELETE abes semua post yg tak de kaitan gan hidup aku. haha! i just realized, tak banyak menda aku post dalam blog aku ni dah. haha! aku tetap suke baca post aku time mule2 masuk unimas. lucu ba! sebab time tu semua post meroyan nak balik kl. then now i realized, Allah dah bagi peluang kembali ke KL np aku tak boleh nk buat betul2? jgn lah semangat aku hilang. hmm.. tu la die. tapi seriously, my life getting better because im currently surrounded by people who support me. Alhamdulilah. ape nak cerita mlm ni? i'm 26, and i'm truly scared of my future. bukan zaman aku sedang mencuba. now zaman aku dah perlu start my engine and enjoy my journey. my Allah, can i face it? dah abes dah 3 tahun suffer in unimas. actually not unimas bikin suffer. i mean study life as a student yg jaoh merantau mcm aku ni haaa.. haha! well, Alhamdulilah i think Allah already gv me a man who match with myself. so i no need to hide certain menda mcm dl. this is me. real me. i need to study hard. tp tu lah die. mslh die aku mls membaca. camno tu nk jd researcher berjaya kalau dah malas membaca. oh NO!!!! please jgn mls. but aku mls jugak. >.< i need to do this for my kids. hmm.. no in current mood nk menulis pjg2. sebab banyak cabaran yg ada perlu diselesaikan. 

cabaran: tajuk research yg masih tergantung, scholarship yang masih menunggu keputusan, allowance mcm mn pula?, daftar subject mcm mn?

ahhhhh! pening betui lah. its like aku sedang melarikan diri dari cabaran tu pasai i much prefer ignore all my research. tu lah mslh aku. feeling sleepy. 

tlg jgn hanyut, tlg jgn hanyut.

Allah, permudahkan lah urusan dunia akhirat aku. T.T feeling really empty and sad. 

No comments:

Post a Comment