Thursday, July 11, 2013

2nd ramadhan

I'm home. and I found out that better I stay in Kuching rather than KL.

sebabnya, di KL mmg aku tidur makan semua terhidang selesa jgn cakap lah kan.

still in dilemma should I get a job or pursuing master? disebabkan bukan budak pandai lah smpi skrg kerja tak dapat2 lagi. dimanakah arah tujuan ku? hmm.. mlm ni tak ade kerja, so nk bukak auto cad tutorial pon mls. muahahha! aleh-aleh bukak hijab/ shawl tutorial dalam utube. mmg tah hape2.. hahah!


sambil mengunyah gula-gula faveret aku yang aku jumpa kat kuching b4 balik KL ritu
.
.
.
.
.
.
.


dan aksi melampau poyo aku memalam buta ni. muahahahha!

mmg aku mereng dah ni.

aku mmg suke pakai shawl jugak. ye lah konon nak nampak lawo. but I have only one problem.
rimas sangat2 bila shawl tu kene lilit2 plus kene pakai inner neck so that baru boleh pakai ala2 hana tajima etc. uhhh! rimas ba kalau aku. come on this is msia. even mase aku g korea in summer pon boleh pengsan. facepalm* 

ok that it for now.


No comments:

Post a Comment