Wednesday, May 11, 2016

Anakku lagi.

Hari ke 17. Anak depan mata kadang2 rasa geram. Kadang2 rs syg. Kadang2 rs tension.
Hahah. Mcm tk percaya budak ni lah duk dlm perot dl.
Dok menendang2. Dok membesar dlm perot.
Alhamdulilah.
Life aku dh bertukar pas jd mak ni. Penat weh. Maybe masih dlm tempoh pantang kot.
Harap die dah sebulan lebih2 t tak de lh mcm ni. Ke same jugak?
Adoi. Dok pk belajar ni. Leh ke abes dlm tempoh tertentu?
Thesis pn tk tau ape cerita. Puasa sok tah dpt ke tk.
Mcm mn nk masuk study balik sok. Risau.
Mcm mn anak ni. Even mak mentua jaga pn kite masih risau.
Ye lah. Mak mentua jg 2 org lg budak kecik. Umo setahun dan 2 tahun.
Anak kite kecik lg. Tah penat esok mak mentua kite tu. Hmm. Kecian.
Tp nk buat mcm mn. Anta kat org lain tah ape plak gaya dwg kan?
Baby aku ni plak kuat melalak. Ikut mood die je.
Kdg2 diam baik je. Kdg2 melalak tak tentu pasal. Adoi lah budak.
Mak pak aku leh plak g korea gan adik aku. Hmm. Cucu malas jg. G holiday plak. Biaq p lah.
Aku pn lari dr dwg. Tk larat lah. Hari2 nk mngadap bising dwg buat kuih. Kalau senyap tk pe.
Uma mak mentua aku pn bising jugak ade budak2 waktu siang. Tp aku terpaksa lah layankan aje.
Pantang swg2 kt uma aku tkt aku murung. Dok tgu laki aku balik. Smlm je die dh OT 24 hrs. Mak aih.
Nasib aku pntg uma mak mentua ni. Kalau tak, tktau lah mcm mn.
K la. Nanti ade cite aku smbg balik. Luahan hati ketika pantang. Boring sgt lah tu.
Mao esok2 aku bawak laptop smbg buat thesis aku. Kahkah.

No comments:

Post a Comment