Wednesday, April 13, 2016

Say hello to #39 wks 5 days - ini blog jiwa.

What a JERK! Still have no progress at all.
Kegilaan apakah ini?
Budak kau mmg tak nak keluar ke hape?
Dah besar kot perot aku ni.
Kalau normal ni confirm koyak byk. Ya Allah. Hari2 doa pn masih begini.
Stress weh stress.
Depress to the max!
Member2 msg dok bg nasihat, dorang ni tk paham ke?
Aku stress ya amat!
Apa lagi salah aku? Apa lagi yang tak cukup?
Nurse kat KK siap sengih2 masih tk bersalin ye?
Feel like- LEMPANG NAK?
Dah lah tgu turn masuk bilik hengko tu makan masa 2 jam.
Wow, next birth mmg aku jarak lah 3-4 thn.
Stress gileeeeee......
Lg 2 hr due date. Kalau nk serah diri ke hosp semua suh tgu lg smngu.
Apa point ade due date kalau nk kene tgu2 lg.
Ke-pig-an apakah ini? Kerja aku byk tangguh sbb nk tgu kelahiran.
Alih2 tak kua2 juga budak ni. Aku tk salahkan die.
Dah tuhan tak izinkan. Nk marah die pn tk gune.
Setiap yg berlaku atas izin Nya kan?
So nk salahkan sapa?
Stressnye tahap dewa!

No comments:

Post a Comment