Wednesday, March 30, 2016

#37 wks 5 days

tak ada langsung tanda2 besar nk bersalin. yang ada sakit budak ni menendang2.
aku sendirik seram gan diri aku. become so hot tempered.
dah ckp elok2 gan adik smlm. pg td aku marah2 die.
dasyat betui aku ni. but still die tak nk kuar..
aku tahu ni semua terjadi dgn izin Allah swt.
aku cuba kuatkan semangat. rs nk meroyan pun ade.
mcm mn adik kua nanti? ya Allah..
takutnye. belom kua aku dah start meroyan..
byk kali pujuk. kua lah syg.
senaman ketuk ketampi tu aku selalu buat. tp aku perasan kalau aku buat senaman tu,
konfem nanti aku ade rasa sakit mcm sengugut. tapi very mild. basically 5 minute only.
tgk wyg dah, karoke dah, jln2 mmg kerap lah.
tp kenapa susah sgt adik ni nk kua?
nk suh aku siapkan thesis ke baru nk kua? mmg 4-5 bulan lah nk siap..
result pn tak analysis lagi. agak lah..
aku mmg dah hampir redha kalau kene induce nanti..

rahim ni bukan tmpt kau nak, kenapa nk jugak stay dalam tu lelama?
soon u have to go out. this world belong to u. not womb.
sigh*

ini blog jiwa ni.
maaf. sekadar meluahkan perasaan.

No comments:

Post a Comment