Wednesday, February 10, 2016

Tak shabarnyeeeeeeee!

hari ni 10 feb. Jumaat ni masuk 31 weeks my darling dalam kandungan. ahhh.. nk cite pasal anak dalam kandungan ni mcm2 rasa. rasa excited, tak percaya, gembira. dok tgk kalender je pastu kire mgu ke mgu. kalau boleh hari2 pujuk baby suh kuar cpt2. tak sbar nk tatap muke die. masa 27 wks tu dah buat 3d4d. masam je muke. risau jugak. anak aku ni garang mcm aku ke hape? ahhahaa.. bile nk lahirkan anak ni, the 1st thing aku pk, mcm mn nk besarkan die? aku nk sgt lahirkan anak yg genius. bkn apa, sbb risaukan future. skrg ni pn hdup dah susah dek kerana politik la, ekonomi lah. aku pn buat byk mistakes dalam life aku. tp aku skrg enjoy je jadi student master. mengarang thesis, membaca journal2. bile lah adik nk kua ni. harap sgt die kuar dlm masa 35-37 wks. tak payah lah lame2 dalam perot tu. hahaha.. tu lah ayat aku selalu ckp kat die. skrg ni dah byk google and cari blog org cite pengalaman bersalin. aku harap senang lah bersalin t. semua org nk mcm tu kan. 31-32-33-34-35-36. see.. i cant stop counting. huhu...

belanje skit gambar adik dalam blog mak ni ye. 

still counting..........

No comments:

Post a Comment