Saturday, January 2, 2016

Hello 2016!

Bismillah..

Dah masuk tahun baru dah pun. Lewat 2 hari aku tulis blog tahun ni. Weh. Already 2016.
2015 aku pn taktau ape nk dirungkai. Rasa masa berjalan laju je.
Tahun 2015 achievement:
Kahwin

Tu je? Haha. Alhamdulilah. Maybe Allah tahu ape yg terbaik untuk aku tahun lepas.

2016, ape yg aku harapkan?

March/April - deliver baby
September - submit thesis

Skrg aku byk fikir pasal uma je. Bile lah nk beli uma ni.
Kos makin lame makin tinggi.

Habiskan study. Aduh. Mende ni leceh lah. Aku betui2 rs nk turn back the time.
Nak plan betui2 flow chart aku. Hmm. Mengharapkan cpt lah abes.
Tp aku ni pemalas. Pemalas sgt. Ohhhhh. Dead-

Nothing to think for 2016 planning.
Nk kumpul duit je lah.
Ketibaan baby Ray ni lagi.
Doakan yang terbaik untuk 2016 and masa hadapan.
Amin.

No comments:

Post a Comment