Sunday, July 7, 2013

1st day after my birthday

mlm ni aku baca balik belog2 aku yg lepas2.. hahaaha! mmg serious baca dgn penuh sabar. dgn otak mengambarkan masa dulu2.. hihii.. aku jatuh, aku bangkit, kini aku jatuh kembali. tetapi, aku yakin aku mampu bangkit. tiada penyesalan. aku dua puluh lima. inginkan perkerjaan. yang boleh menjamin masa depan. seorang boyfriend yang sudah layak bergelar bakal suami. aku yakin, aku mampu dapatkannya. aku yakin. sebab aku bukan seorang yang give up. aku adalah seorang yang mampu bangkit setelah jatuh. ahhaha! ape lah aku mngarut ini.. hmm.. aku dah abes belajar. tak ada lagi asgmnt, tiada lagi pensyarah, tiada lagi kelas. hahahhahahah! ahhahah! aku  nak bermalas2. lantak lah korang nk ckp ape. aku dah abes belajar. skrg tgh aim nk kejar sarjana pula. huhu! 

"YAKIN BOLEH 
YEAY YEAH 
OLE OLE 
YEAH!"

lagu amende tah*
hahihiahiahia..

Allah, permudahkanlah segala urusanku dunia akhirat.

No comments:

Post a Comment