Monday, May 9, 2011

hello gombak!

huarrrrghh.. hello gombak!! how are you? mcm biasa lah kalau dah blk tgk gmbk je ade je mende baru yg baru dan baru. hahah! baru 5 bulan pergi.. suddenly rindukan unimas. rindu nk study! rindu nk busy2! rindu classmate rindu lecturer rindu nk deting! upss... hhihii.. serious!! tk pnh rasa mcm ni. dalam haty rasa mcm nk buat short sem je. tp dah terlambat. lagipon insyaAllah ade plan for this holiday. moga tuhan permudahkan segala urusannya t. td naik flight firefly. turun di kelia. yes.. KLIA.. hihii... balik2 je tgk bilik.. masyaAllah. mcm mn nk stay 4 bulan kat uma ni? haih... so, kene pk camne nk kemas bilik ni supaya saya sendiri SELESA utk tidur di bilik..

yanie and long
wiwink^_^)v
long, nisya and yanie
dah macam baru balik dari syria. ecehhhh... :p

peace!!!

2 comments:

  1. nisya ! yanie pkai tdg gak ke?

    ReplyDelete
  2. hahah! tu lah. sape suh tk follow kami balik bersama. weeeeee~

    ReplyDelete