Thursday, April 21, 2011

Alhamdulilah..

update terbaru final project saya, product saya akan masuk pameran di unimas. yeay!!! seronok jek! td en firdaus umumkan, cuma 2 orang sahaja yang lepas utk 1st assessment. iaitu saya dan Munir. no need to repeat assessment. syukur. yg pntg, setiap mgu, saya jmpe die tu..setiap artwork, dr research ke sketches, even mase beli kain, potong kain dan selepas siap segalanya saya akan tnjkkan pada beliau.. so, die tak boleh nk kondem saya lagi dah. sbb die tahu ape yg saya buat. hihi.. semua kebusyan, semua ketension saya berbalas juga.. ALHAMDULILAH.. terima kasih kepada kawan-kawan serta lect2 yang banyak membantu. but, for me its not enough yet. must work harder for next semester! go nisya go! i know i can do better! insyaAllah. now nk focus on asgmnt Dr saiful and...... final exam.. doakan saya yang baik2 ya kawan2..

Lots of love,
ncha.hawari

2 comments: