Sunday, January 16, 2011

weh, weh, weh!!!

It's has been awhile I didn't write someting in my blog. waah!!! setelah ku bace penulisan2 ku di tahun lepas, fuhh! patah smngt habis. haha! btw, new year, new life lah weh! huhu.. ok2.. mn satu nk cite ni? ce cite, ce cite! haha.. blk KL blog abes sume di tinggalkan. semua adalah gara2 mahu focus pada life di KL. ok, again.. my word mmg tak boleh blah. hihi.. skrg ni niat di hati, tidak mahu memerontak balik KL dh.. yurp.. i repeat ni.. tak mahu blk KL lg dah! hahah! such a loser. dammit! im not such a loser ok! nk struggle for life! yes, nk struggle!!!!!!! oh tidakk!!!! saya dapat major in I.D.. yes.. I.D.. am I happy enough for this? of course! haha! not because of my bf ok. but i will learn something new. hmm.. hope so.. tp msk class I.D je.. seram beb... serammm!!! pergh!! tu yg kene rajin! yes.. rajin! waimah ape sekali pon, aku kan men-te-ray sehabis mungkin. so, for now, kene relax2 dl. takan hampakan perasaan mama n bapak di kg. eh, di bando.. huuhh.. peace. ^_^)v




with daddy, at LCCT; Sun, 2 Jan 2011. Biasa saya tak nmpk tembam camni ok!!! haha! kurus je.. ^_^)v



No comments:

Post a Comment