Saturday, June 26, 2010

Hari ini kau datang riang....

Siapa yg datang? oh, tiada siapa-siapa pon. :P

Oh ya, hari ni sy teman cik faralina ke salon berdekatan iaitu di fasa 3.
teman die ptg rambut-rumput bagai. style rambut yg dipilih - layer aje.
kesimpulan yg dapat saya katakan di sini, ta de gaya pon,
nmpk seolah2 rmbut itu tidak di potong mahupun di usik lgsg! hahah..

td mlm contact raja. ala, Raja yg bkl jejak kaki msk unimas same gan aku tu.
upernye die uat rayuan msk U berdekatan. cis.. kalau aku tahu, aku pon nk buat!
tp adakah aku sudah terlambat berbuat demikian? huhu..
sha, kau teruskan sahaja pengajian kau di unimas kelak.
mungkin tu rezeki kau.
but aku try gak mntk transfer U berdekatan.
U yg menjadi pilihan - UM, UTM, UPM.
if ta dapat mean bukan rezeki kau lah sha.
huhuhu..

haty ku sudah boleh menerima pemergian ke Serawak.
huhu.. insyaAllah..
3 years lagi syg. sabar lah.. :)


No comments:

Post a Comment